Projekty papierów firmowych, czyli o obustronnym zadowoleniu

Jestem doświadczonym grafikiem komputerowym i przez piętnaście lat mojej pracy zrealizowałem liczne projekty papierów firmowych, zawsze przywiązując najwięcej uwagi do ich nienagannej jakości. Wykorzystując innowacyjne rozwiązania technologiczne, miałem możliwość nie tylko doskonałego dobierania palety barw, ale także wykonywania niezwykle różnorodnych zleceń, dzięki którym czułem się doceniany.

Wielokrotnie zajmowałem się wykonywaniem indywidualnych zleceń, co jest nie lada wyzwaniem, ponieważ mentalność klienta i jego wyobrażenia, a moje odczucia – niech mi wolno będzie pokusić się o taki komentarz – nie zawsze idą w parze. Wiele razy przekonałem zleceniodawcę do mojej koncepcji projektu papierów firmowych, a co więcej, z satysfakcją mogę powiedzieć, że był on zadowolony i przyznał mi rację.

Niezależnie od tego, czy wykonywane przeze mnie projekty papierów firmowych były wizytówkami, papeteriami, listownikami czy po prostu papierem listowym, niezmiennie starałem się, żeby wyróżniały się wysoką jakością. Miałem bowiem świadomość, że od mojej pracy zależy niejednokrotnie reputacja firmy, budowanie jej wizerunku oraz potencjalne powodzenie i zyski.

Nad projektami papierów firmowych spędziłem w swoim życiu bardzo dużo godzin i bez fałszywej skromności mogę nadmienić, że nie był to czas stracony. Przeciwnie. Zawsze czerpałem z dobrze wykonanej pracy satysfakcję i mam świadomość, że jest ona niezwykle ważna i potrzebna, ponieważ pozwala innym zaistnieć w wymarzonej przez nich przestrzeni.