Idealna wizytówka formą autoprezentacji i reklamy

Czym jest dla nas wizytówka? Dla większości to tylko nic nie znaczący kawałek papieru. Ma on po prostu zawierać podstawowe dane, nadawać się do wręczenia klientowi i w zasadzie tyle.

Błędy podczas tworzenia wizytówki

Tymczasem jest to całkowicie błędne myślenie i najczęstszy błąd, jaki popełniamy podczas tworzenia wizytówek. Jesteśmy dumni, jeśli stworzona przez nas wizytówka będzie estetyczna i ładna. Tymczasem chodzi o coś znacznie więcej. Wizytówka jest bowiem swego rodzaju przedłużeniem nas - jeśli klient na nią spojrzy musi nabrać pewności, że to ta firma, której naprawdę chce zaufać.

Wizytówka firmy

Czyli jak powinna wyglądać taka dobrze skonstruowana wizytówka? Otóż przede wszystkim barwy, jakich używamy, muszą być kompatybilne z charakterem firmy. To jeszcze jednak nie wszystko. Otóż ważna jest także użyty font, rodzaj logo, połączenie kolorystyczne i wiele innych. Dość dużą rolę odgrywa np. dobór słów. Podsumowując - wizytówka musi być kompatybilna z charakterem przedsiębiorstwa.

Profesjonalna pomoc

Jednak jak widać, stworzenie samodzielne naprawdę wysokiej jakości wizytówki, która by rzeczywiście zachęciła odbiorców, nie jest zbyt proste. Dlatego też warto pewne rzeczy pozostawić specjalistom. Moje doświadczenia oraz umiejętności pozwalają mi na zaprojektowanie wizytówek, które będą "psychologiczne". Dzięki nim klient będzie miał poczucie rzetelności i solidności firmy, a także innych cech, którymi powinna się ona cechować.